Storytelling

jako skuteczne narzędzie sprzedażowe

warsztaty

Pracujesz w sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością chcesz bić sprzedażowe rekordy, a także przewidywać, a nawet wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych.


Współcześnie jest to jednak coraz trudniejsze. Pozyskanie potencjalnych klientów, którzy już na samym początku rozmowy przyjmują postawę obronną jest dla handlowca niezwykle trudnym zadaniem. Podobnie jak odróżnienie swojej oferty od oferty konkurencji. Nie dziwi więc, iż wiele firm odnotowuje spadek sprzedaży, ale i motywacji w zespołach sprzedażowych. Z pomocą może przyjść… storytelling. Tworzenie wciągających historii o swojej marce i produktach to bowiem niezwykle efektywne, ale i coraz popularniejsze narzędzie sprzedażowe.


Zastosuj je w swojej firmie i wyprzedź konkurencję!

Dostępne terminy

Poznań

Wrocław

Kraków

27 września

2 października

4 października

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się

Korzyści

Gwarancja jakości

Unikalna formuła

Doświadczenie prowadzącego

warsztaty otrzymały jedne

z najwyższych ocen wystawionych przez uczestników tegorocznego Zgrupowania Asów Sprzedaży

program jest wzbogacony

o praktyczne przykłady wykorzystania storytellingu

w sprzedaży

warsztaty poprowadzi trener mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i szkolenia handlowców

Praktyczne materiały szkoleniowe

Organizator

każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów

magazyn "As Sprzedaży" - źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży

Program warsztatów

1

Jak zostać mistrzem storytellingu - skąd czerpać pomysły na historie oraz na jakie elementy zwrócić uwagę?

Co jest niezbędne, aby historia była skuteczna i trafiła do potencjalnego klienta - rodzaje historii, które można wykorzystać w poszczególnych fazach procesu sprzedażowego.

2

W jaki sposób naturalnie wkomponować historię w swoją prezentację sprzedażową?

3

Storytellingowe techniki sprzedaży - case study innego klienta, odpowiadanie na pytania, uprzedzanie obiekcji, budowanie zaufania za pomocą historii.

4

Jak podnieść wartość produktu/usługi dzięki storytelingowi - przykłady.

5

Jak przykuć uwagę klienta za pomocą storytellingu?

6

Osoby docelowe

Koszt udziału

Prowadzący

799 zł netto

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • dyrektorzy handlowi
    i team leaderzy

Od 12 lat sprzedaje i szkoli handlowców. Uczył się technik sprzedaży od najlepszych, a dziś przekłada wiedzę na praktyczne warsztaty. Obala stare modele obsługi klientów i propaguje nowoczesny nurt sprzedażowy, oparty na poznaniu drugiej osoby poprzez obserwację, słuchanie i szczere zrozumienie. Współpracował m.in. z Ibis Hotel, Nordea Bank, Impel. Autor książek „Sprzedaż jest sexi” oraz „Martwa Sprzedaż”, cyklicznie pisuje do czasopism branżowych takich jak „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży” i „Nowa Sprzedaż”.

Tomasz Targosz

Zapisz się!

Poznań
Wrocław
Kraków

Kontakt

E-mail biuro@explanator.pl

Tel. +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.explanator.pl